Gwarancje, serwis i reklamacje
1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu Multimal są fabrycznie nowe, wolne od wad, posiadają wymagane przez polskie prawo atesty i są objęte gwarancjami poszczególnych producentów lub importerów. Okres gwarancji jest uzależniony od producenta oraz rodzaju towaru. Okresy gwarancji producentów są podane w opisach poszczególnych towarów na stronie internetowej sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
2. Wszystkie produkty posiadają gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów, na stronach internetowych producentów oraz na stronie Sprzedawcy.
3. Kupującemu przysługuje prawo
do reklamacji towaru w przypadku stwierdzenia wad fizycznych w trakcie
użytkowania towaru. Może on zatem skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych
bezpośrednio u Producenta, we wskazanych w karcie gwarancyjnej punktach
serwisowych lub złożyć reklamację do Sprzedawcy korzystając z pośrednictwa
poczty e-mail. Należy wtedy podać: imię i nazwisko Kupującego, nr zamówienia, nr
dowodu zakupu oraz opisać reklamowany przedmiot i jego wady.
4. Czas rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę wynosi 14 dni licząc od dnia wniesienia reklamacji.